Saturday, March 24, 2012

Berdua lebih baik ke?

Hari ni hari sabtu..hari yang sepatutnyer saya guna kan untuk mensetelkan hal2 berkenaan dengan rumah baru saya..setakat nih baru pasang grill jek.. yang lain2 lom wat apa2 pon lagi..bukan sbb x jumpa kontraktor..tp banyak sangat pilihan yg nak dibuat..x tau nk pilih yg mana satu.. ada 2 kontraktor yg saya rasa agak murah..dan satu lagi kontraktor yang harga nya x murah dan x mahal..but the price still within the budget lah..  
Dah banyak hari kut duk pikir pasal mende nih.. duk pk nk plaster siling ke x.. nak cat ke x.. nak wat build in wardrobe ke x.. KC nak yg glass tu ke or yg biasa2 jek asalkan murah.. adushh sangat2 penin kepala..terasa cam susah nyer nak wat mende nih sorang2.. itu baru nak wat keputusan.. lom lagi part2 nak luahkan x kepuasan hati kat kontraktor nnt.. nak tunggu dorg wat keje lagi.. kut nnt apa yg dorg wat x kene lak ngan taste kite ke.. sumer pon kene wat sorang2..semoga Allah sentiasa melindungi saya..dan memudahkan segala urusan hidup saya..

Jiran sebelah pintu umah saya family anak 3 dah 4 minggu masuk umah..grill pon x dek.. kat dalam umah x tau lah pulak camner rupenyer.. macam x kisah sangat pasal design lampu..design kipas..plaster ceiling..KC macam saya nih.. maybe diorang berdua dah x pk pasal mende2 tuh kut..or maybe dorg dh plan lain nak wat lg grand kut pas nih :)..or maybe dorg ada masalah2 lain kut yg nk kene dipikirkan dulu.. bila tgk macam tu.. saya duk terpk.. berdua lebih baik ke?? mungkin lebih baik..tp maybe ada sesetengah perkara yg kita mahukan tu x akan dapat..sbb x semestinya yg satu lagi sama kehendaknye dengan kite.. so saya rasa single pon ok jugak..cuma kene bertabah-tabah lah :)

keep moving..if u r tired.. take a rest.. then continue to move again.. dont stop ok :-)

No comments:

Post a Comment