Wednesday, October 10, 2012

coretan hati

wah cam jiwang pulak tajuk entry nih :p .. x tau lh jiwa kacau..kacau ke?

beberapa minggu lepas saya mimpi ular..ular tu kecik2 n banyak sangat.. dan saya sangat takut.. saya lari dan saya nak bunuh sumer ular2 tu..seingat saya dpt lh jgk saya bunuh sekor..bunuh ular dlm mimpi..haha..

dulu masa zaman remaja2 saya selalu berharap saya mimpi ular..sbb org ckp kalo mimpi ular ni tandanya ada org suka kt kite..kononnye lah kan haha..xpon ada org nk masuk meminang..tp seingat saya cam x pernah skali pon kut saya mimpi ular masa tu.. :p..tu citer zaman kecik2 lh kan...

rupanya impian masa kecik tu..walau pon hanya utk mimpi ular..wakaka..x lh seindah mana.. sbb perasaan suka atau x tu terlalu subjektif..bila ada org suke kt kite..blm tentu lg kite akan suke kt dia..dan bila kite suke kt org..belum tentu org tu akan suke kt kite jgk kan...ermmm..cinta x bole dipaksa...

No comments:

Post a Comment