Friday, June 8, 2012

wardrobe yg cantik itu..

skang nih tgh duk survey2 harga built in wardrobe untuk bilik master bedroom.. walau pon budget x dek tp angan2 tetap kene ada wakaka.. lagi pon masa nih lah nak carik design yg berkenan di hati dengan harga yg terbaekkk.. sementara tunggu dana cukup dulu .. ntah bila lah agaknyer tuh.. doa jek lah saya dimurahkan rezeki tahun ini yer :-) bilik master bedroom saya tuh sangat kesian tau.. penuh dgn2 kotak2 baju jek ..  harap lampu jek cantik haha.

selalu nya saya survey harga2 nih kat internet jek.. so jimat masa n lebih banyak pilihan yg boleh dibuat.. baru lah boleh agak harga yg ditawarkan berbaloi atau tidak..juga lebih senang untuk buat perbandingan..so td bukak fb nampak lah Kabinet Dapur Megatech upload gambar satu wardrobe yg dorg design.. wohooo..kaler merah!! hati saya sangat tertawan ok! saya tanya price untuk 6 kaki lebar n 9 kaki tinggi.. aggaran dalam rm1800.. wowww.. very reasonable price kut!!.. dulu pernah tanya harga untuk 7 kaki lebar..material pakai kayu melamine jek.. nak dekat rm3k!

k nak tunjuk gambar yg berjaya menawan hati saya itu..tapi kalo saya nak wat camnih saya kene adjust sikit kut size nyer.. bilik master saya kecik jek huk huk.

outside..cantik x?? suke nyer sbb ada meja study tuh..

nih pemandangan inside nyer..sukenyer saya :-))

ni lah keadaan sebenar bilik master bedroom..sori gambar gelap..ini jek yg ada :-) oh ya! langsir tu mak yg punya..pinjam sekejap hihi






No comments:

Post a Comment