Saturday, May 1, 2010

Assalamualaikum :)

Testing..testing..

Alhamdulillah..akhirnya tercipta juga blog yang saya idam-idamkan ni..dh lama plan nak buat blog sendiri..tp selalu duk pikir..kalo ada blog sendiri apa yg nk ditulis nnt?.. nak tulis cerita diri sendiri cam x menarik je..

Ada apa dengan Blog? Best sangat ke blog?? antara ayat2 menarik yg saya jumpa dalam buku yang dibeli masa pegi KL international book fair 2010 hari tu..tajuknya 'A-Z Blog! Tip untuk blogger wanita'-ani nadila yusof-.. oleh kerana memang dah ada keinginan nak memiliki blog sediri..so belilah jugak buku tu..beli pon bukan sebab x tau camner nk bukak akaun blog nih..tp sebab x tau apa nk letak kat dlm blog ni nnt..x rugi beli sbb saya jumpa 10 tujuan blog yg dinyatakan oleh penulisnya dalam buku ni.. blogging untuk kepuasan sendiri/emosi, ekonomi, portfoloio, komunikasi, kenalan, minat, ilmu,hiburan,politik dan komersial diri.. dan dalam sepuluh tu..saya x tau blog saya nih tergolong dalam golongan yang mana satu..




apa2 pon..buku ani nadila ni dh beri inspirasi untuk saya blogging tentang satu perkara.. -BUKU-..oleh kerana minat terbaru saya adalah membaca buku ..saya akan mulakan blogging tentang buku2 saya..buku2 saya ni bukanlah buku yang saya karang..tp buku2 yg saya baca dan miliki..semoga saya x boring dan anda juga x boring..sebab ianya kelihatan agak skema hehe.

wahh!! saya sudah jadi blogger!! suka suka suka!! :D

No comments:

Post a Comment