Saturday, May 5, 2012

Phuket : Barang2 yang telah dibeli :-))

Hahaha.. nak gak update barang apa yg sempat disambar kat Phuket ri tu.. x lah banyak sangat..duit yg dibawa pon x abis dibelanja.. bwk 5000 bath (dlm rm500) abis 3500 batch (dlm rm350).. sbb x tau nk beli apa.. beli survenir jek utk adik beradik n member opis yg x pergi.. antara survenir2 yg dibeli ri tuh seperti di bawah.. so mari kita layanzzzz ..

t-shirt hard rock nih saya beli kat kedai borong..harganya 199 Bath..lebih kurang rm19.90 lah..saya beli 5..kaler hitam n merah..semua size s..hihi saje dengki..

yg kecik2 tuh harganya 130 bath satu paket..dalam tuh ada 5 beg kecik2 tuh..skang dh tinggal 3 sbb dh bg kt orang kan hihi..yg besar tuh harga nya 100 bath utk 3 tuh..

nih pulak baju2 utk anak2 buah.. sib bek lah anak buah ada 4 org jek..utk 3 boys saya belikan t-shirt putih yg kt atas..sumer sama..size jek lain.. t-shirt kuning utk the only one niece..dh blk Malaysia baru perasaan kt t-shirt tuh tulis 'Born to be wild!' .. jgn dikut sudah haha.

brooch nih harga nyer 500 batch (rm50) utk 3 nih..dah blk hotel rasa nyesal nyer..naper x beli lebih!! huhu..bersusah payah saya mintak kurang harga utk brooch nih .. tp saya beli 3 jek!!

fridge magnet nih utk koleksi diri sendiri jek..mmg x belikan utk org lain..sbb harganya boleh tahan gak.. yg satu peta thailand.. saya suka..unik.. yg tgh2 tuh tuk tuk..public transport kt thailand..n yg sebelah kanan tuh cengkerang siput..saya suka sgt2 cengkerang nih..dlm paket tuh ada 9 ekor..harganya baru 10 bath (rm10)..yg nih pon saya nyesal naper x beli 2 ker.. kalo letak byk2 ekor kt peti ais mesti cantik..huhu

so itulah antara barangan yg sempat di snap .. sekian terima kasih..hihi



No comments:

Post a Comment